Thursday, November 10, 2011

Niatku..Impianku..Kebahagiaanku

Semua wanita menginginkan kebahagian wif sam1 we called as "En.Suami" dan mungkin akan lebih bahagia jika dikurniakan anak2 yang sihat,cerdik pandai serta soleh solehah. Tetapi,kekadang apa yang diingini tak semudah apa yang difikirkan. Inilah yang dinamakan "Dugaan". Tiada dugaan,maka tidak lengkaplah kehidupan seseorang. Kehidupan yang ditemani dugaan,kesabarab dan ketabahan akan lebih mematangkn diri sendiri. Kite hanyalah hamba yang lemah,tidak mampu untuk mempersoalkan apa y tlah Allah suratkan,tuliskan..kita hanya mampu twrus2an berdoa agar mendapatkan jodoh yang beriman..Tuhan,berikan kebahagiaan itu kepadaku..:-(


Ya Allah,

Maha Pemurah lagi Maha Penyayang,

Jadikanlah MOHD RIDHWAN BIN ABDUL RAHIM, dikasihi pada hati2 mereka yang beriman dan gembirakanlah MOHD RIDHWAN BIN ABDUL RAHIM,dengan kekayaan sehingga seratua dua puluh kebaikan. Sesungguhnya, Engkau adalah sebaik2 Pemelihara dan Maha Mengasihi dari segala2nya.

"Allahumma Sakharli Zaujan Wayatazauwajubi,Wayakuna Sohibanli Fiddunya Wannajah,Rabbi La Tazarni Fardan Wa Anta Khairul Warisin~"

Amin Ya Robbal Alamin...

Published with Blogger-droid v2.0.1

No comments: