Thursday, November 10, 2011

++ ENGAGEMENT NOORU & KERO ~7/11/11 ++

Hai sume...T_T...:)..Celaru...hahahaha.. SEDIH dan JELES sbb sume BFF dh mula menapak ke depan...mean setapak ke arah gerbang perkahwina..ada pon yang dh selesai...ari tu, ingt tak lgi kisah kat SINI, BFF jugak..now lg sorang BFF setapak kehadpan..tinggal lah kami 2,3 kerat lagi y masih lagi bergelar bujang..heheh..GEMBIRA sbb cik Nooru kami dah bertunang...dengan pasangan pilihan hatinya..hehe..walaupun xleh attand sbb bnyk kje(padahal xde knderaan nk g)..hehehe, dapat tgk gambar pon cukup lah..tahniah ye NOORU n KERO..aku harap muorg akan maju lagi setapak..insyaALLAH...:)..gembira tgk mu due org..xsangka weh..hihihih
p/s to nooru: AKU JELES NIH!!!

cikidout!!

tahniah sayang..:)

akhirnya...hehe..klakor r..sumpah aku xsgka..:)






dua dua manis...



kakak yang banyak mulot...
Aku harap nooru n kero akan lebih  matang lepas ni..banyakkan bersabar ye..insyaALLAH..kalo dh jodoh xkan kemana...SUMPAH aku JELES!!


Published with Blogger-droid v2.0.1

No comments: