Saturday, March 12, 2011

++ TSUNAMI @ JAPAN ++

Penduduk Labuan dan Sabah dinasihat tidak ke pantai

11/03/2011 4:29pm

KUALA LUMPUR 11 Mac – Penduduk di Labuan dan Sabah dinasihati supaya menjauhi pesisir pantai ekoran laut bergelora dan paras air laut lebih tinggi daripada yang di jangka bermula 6 petang hingga tengah malam ini.

Jabatan Metereologi dalam satu kenyataan hari ini berkata, ini di jangka berlaku ekoran gempa bumi kuat yang melanda Jepun tengah hari tadi.


see..besar gelombangnya..sekelip mata je..sumenye hancur..

Katanya, satu gempa bumi bermagnitud 8.8 pada skala Richter telah berlaku di Pantai Honshu, Jepun pada 1.46 petang, 4,434 kilometer dari timur laut Kudat, Sabah.

Bagaimana tiada amaran tsunami dikeluarkan kepada negara ini. – Bernama(Utusan Malaysia)

kalau ikutkan globe nih...dekat dah ngan negara kita MALAYSIA kan...

Tsunami Evacuation Warning.


Sudah..!!..namn ade kat LABUAN nih..cmne ek?harap2 xde pape la...takut giler kot..dapat je brite ni dr IBU EPAN selepas dia pulang dr kje...ase mcm nk pgsan..xlalu nk mkn pom..huhuhuh..harap xde pape...hurmmm...andai la ditakdirkan gelombang Tsunami tersebut melanda daerah sini..and namn adalah salah 1 mangsanya..blog nim xkan ade update2 lagi...AMAPUNKAN segala DOSA saya ye..huhuhuu...TAKUT!!!YA ALLAH...SELAMATKAN DAN LINDUNGILAH KAMI..AMIN..


NOK BALIK DUMMOHHHHH..!!




3 comments:

MRAR said...

insyaallah xde pape...

nAMn mRAr said...

hope so..:(

ruby said...

InsyaAllah..slg Allah lndungi slg tu kite selamat...InsyaAllah..sy doakan adik n kuarge sntiasa slmat,k...